понедельник, 3 декабря 2012 г.


Модуль 11 "Рефлексія"


З усього,  що я навчилася на цьому треннінгу, на мою думку, ефективнішим для навчання моїх учнів буде вміння створювати власний проект по заданій темі. Створювати власне портфоліо.
Вміти оцінити, як окремі частини проекту так і проект в цілому, а також його презентація. Тренінг виявився дійсно цікавим і доцільним.  Навчилась  створювати вікі-сторінку, спільно використовувати документи за допомогою відповідних сервісів, працювати з блогами. Крім того, ознайомився з новою методикою проведення тренінгу. Ці знання дійсно допоможуть ефективніше проводити тренінги.
Дякую всім учасникампроекту за цікаву та плідну співпрацю!


Модуль 10. "Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи, ніколи не говорити в спину учням, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду. Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи.

суббота, 1 декабря 2012 г.


Модуль 9. Рефлексія


Під час роботи над цим модулем, я ще раз переконалась, що під час  виконання проектів слід враховувати навчальні потреби різних учнів, підбирати такі завдання, які вони могли б виконати, а виконавши їх прагнули здобувати нові знання. Модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Диференціація навчання в ході вивчення теми здійснюватиметься за 
домінуючими типами сприйняття учнів: візуальне, аудіальне і кінестетичне 
сприйняття. Формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у 
навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні. Необхідно звернуть  увагу 
на розподіл груп за відмінностями в роботі лівого та правої півкулі, а також 
класифікацію затипами множинного інтеоекту за Говардом Гарднером.


Модуль 8. "Рефлексія"

  Працюючи над проектом,  я обдумала, яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес.  8 модуль допоміг мені визначитися у тому, що залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допомагає досягненню поставлених навчальних цілей. Оцінювання  вчителем   повинно відбуватися постійно протягом проекту. Зрозуміла, що  потрібно  акцентувати  увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках  роботи учнів  у Інтернеті. Після  створення  учнівської роботи,  потрібно переглянути  і стандарти, і навчальні цілі, й оцінювання, а також методику викладання.

Модуль 7. "Рефлексія"




Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Адже робота над прикладом учнівської роботи вимагає дати відповіді на jсновні питання, демонструвати володіння навичками і знаннями, звязками із реальним світом, життям учнів.
 Був створений учнівський блог:
matevatuka.blogspot.com

пятница, 30 ноября 2012 г.


Модуль 6 "Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.

Модуль 5 "Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені поміркуватим про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:  навчилися правильно використовувати Інтернет-ресурси, дотримуючись закону про авторські права; розглянуто шляхи ефективного пошуку та оцінювання інформації для проведення досліджень.