Модуль 9. Рефлексія
Під час роботи над цим модулем, я ще раз переконалась, що під час виконання проектів слід враховувати навчальні потреби різних учнів, підбирати такі завдання, які вони могли б виконати, а виконавши їх прагнули здобувати нові знання. Модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Диференціація навчання в ході вивчення теми здійснюватиметься за
домінуючими типами сприйняття учнів: візуальне, аудіальне і кінестетичне
сприйняття. Формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у
навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні. Необхідно звернуть увагу
на розподіл груп за відмінностями в роботі лівого та правої півкулі, а також
класифікацію затипами множинного інтеоекту за Говардом Гарднером.
Комментариев нет:
Отправить комментарий