суббота, 1 декабря 2012 г.


Модуль 9. Рефлексія


Під час роботи над цим модулем, я ще раз переконалась, що під час  виконання проектів слід враховувати навчальні потреби різних учнів, підбирати такі завдання, які вони могли б виконати, а виконавши їх прагнули здобувати нові знання. Модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Диференціація навчання в ході вивчення теми здійснюватиметься за 
домінуючими типами сприйняття учнів: візуальне, аудіальне і кінестетичне 
сприйняття. Формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у 
навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні. Необхідно звернуть  увагу 
на розподіл груп за відмінностями в роботі лівого та правої півкулі, а також 
класифікацію затипами множинного інтеоекту за Говардом Гарднером.

Комментариев нет:

Отправить комментарий