пятница, 30 ноября 2012 г.


Модуль 3 "Рефлексія"



Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення  основних запитань проекту, а саме суть ключового, тематичного, та змістовного питання. А також розглянула  ті навідні словосполучення, які дають змогу правильно сформувати їх.  Дослідницькі та навчальні проекти допоможуть розвивати в учнів навички, які так потрібні в 21 столітті, а саме: творчість, вміння вирішувати проблеми самостійно, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією (збір,опрацювання, обробка), соціальні навички (робота в групах, комунікабельність) тощо. 
Як це буде зроблено?
Вчитель ставить ціль, конкретизує її запитаннями (ключовим, тематичними та змістовими), а учні, даючи відповіді на запитання, та виконуючи певний обсяг робіт практично самотужки вивчають матеріал з наступним його аналізом.При цьому задіюється увесь класний колектив і кожен з учнів може зробити свій внесок у спільну справу. Позитивною стороною є також те, що навіть слабші учні, з низьким рівнем знань можу прийняти участь у проекті і підвищити свій рівень знань завдяки простоті форми та доступності викладу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий